You are currently viewing PolarPron NPS-luku heijastaa positiivisia kokemuksia vuokratyöstä

PolarPron työntekijät ja työnhakijat suosittelevat yritystä erittäin todennäköisesti tuttavilleen ja työtovereilleen, sillä vuonna 2023 NPS luku on liikkunut 55 paikkeilla.

Net Promoter Score (NPS) on mittari, jota käytetään arvioimaan asiakkaiden tai tässä tapauksessa työnhakijoiden ja työntekijöiden tyytyväisyyttä ja sitoutumista. Luku lasketaan vähentämällä niiden ihmisten osuus, jotka eivät suosittelisi (arvostelijat), niiden osuudesta, jotka suosittelisivat erittäin todennäköisesti (suosittelijat). Tulokset voivat vaihdella välillä -100–100, ja positiivinen luku kertoo siitä, että suosittelijoita on enemmän kuin arvostelijoita. NPS-luvun avulla voidaan saada nopea yleiskuva siitä, kuinka positiivisesti ihmiset suhtautuvat yritykseen.

PolarProlla kysytään säännöllisesti työnhakijoilta ja työntekijöiltä erilaisissa kyselyissä, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat PolarProta työnantajana ystävälle tai työtoverille asteikolla 0-10. Vastaukset jaetaan kolmeen ryhmään: Suosittelijat (9-10), Passiiviset (7-8) ja Arvostelijat (0-6).

Korkea NPS-luku on vahva merkki siitä, että yritys on onnistunut luomaan positiivisen brändikokemuksen ja sitouttanut asiakkaansa tai työnhakijansa niin hyvin, että he suosittelevat yritystä mielellään myös muille. Tämä on arvokasta, sillä suositukset voivat vaikuttaa merkittävästi yrityksen maineeseen ja menestykseen.

Aitoa välittämistä ja jatkuvaa kehittämistä

PolarPron hyvä NPS-luku heijastaa aitoa välittämistä ja halua auttaa sekä töihin hakeneita että jo työsuhteessa olevia. Kun rekrytointiprosessista ja työsuhteesta jää hyvä mielikuva, haetaan PolarProlle mieluusti töihin uudestaankin!

Korkea NPS-luku on vahva osoitus siitä, että PolarPro on oikealla tiellä tarjotessaan laadukasta ja arvostettua kokemusta työnhakijoille ja työntekijöille. PolarPro sitoutuu jatkuvasti kehittämään palveluitaan ja kuuntelemaan aktiivisesti palautetta, jotta tulevaisuudessa voidaan vieläkin paremmin vastata tarpeisiinne ja toiveisiinne. Tekemällä yhteistyötä voidaan luoda entistäkin positiivisempia kokemuksia sisälogistiikan ja kuljetuksen alalla.

Teksti Adele Heiskari 11.12.2023